Wednesday, June 22, 2011

:: Pulau Perhentian ::


Sesampanya kami disini...=)


Ishhh...gemok kesayangan ni...buat apela..model ler tuh...=)..


Tengok gemok nih watpe..die jumpe benda nih..beso sangat2 kat dlm laut..


Presentingggg....Tadaaaaaa....Luv U sangat2 lah..=)..tunggu next trip lak k..tak sabo..


Romantic Beach...Mmg la cantik sangat pulau ini..setanding dengan Pulau Manukan, Sabah..


Time Makan BBQ..Tapi....


Posing Saje aku...=)..


Dan gambar ini juga adalah Gambar FEVRET...=)


Gambar FEVRET...cantik kan...=)


Jumpe ape er name benda alah nih..tp dah busuk...lg bgus klu jmpe time de permata dalam nih..huhuhuhu...


Kita tengik penyu telor...penyu tu jauh sangat2 ke dasar laut....dan bile aku tgk je penyu je..Ya Allah...indahnya ciptaan tuhan..dalam nyer laut wehhhh...ngeri aku..mau panik kejap la..aku sempat nampak 2 ekor penyu lagi..so,berbaloi la...tmpt snorkling nih nmenyer turtle bay klu tak salah..sangat best..

Snorkling time..yeayyy...dijadikan cerita..ini adalah pengalaman pertama snorkeling di laut ok..tempat nyer tok sah cte la..mmg la dlm sangat2..dan tak pernah tercapai akalku yang aku bleh snorkling..walaupun takla pandai mane pun jnji aku tarik je life jaket org yang terdekat aku..ehem ehem...hihihi..pakai kaki itik tuh pun...mcm ape je aku rse..dok kayuh2..tak gerak pun..adehhh...fail...kikikiki..but enjoy sgt...nnti tgk gmbor dlm laut er..


Dok sebok Wat Ape Tah La..huhuhu


Dalam Bot...OTW gi Pualau Perhentian..Kitaorang Stay Kat Long Beach..Agak Popular la jugak..next time mahu pegi private beach lak..lg best..=)


View dari Rumah Myanmar...sabab ape panggil Rumah Myanmar...hihihihi...Sebab Rumah Myanmar la..


No comments:

Post a Comment